Isnin, 24 Januari 2011

Peperiksaan Tamat Sekolah Rendah

Saya akan menduduki Peperiksaan Tamat Sekolah Rendah pada bulan September tahun ini. Saya berasa amat gementar kerana saya belum membuat persiapan untuk peperiksaan ini. Hari ini, saya akan mula mengulangkaji untuk mata pelajaran Matematik. Saya akan membelajar bersungguh-sugguh dan berulangkaji untuk mendapat agregat yang saya mahu iatu 250 dan ke atas. Saya pun sudah pilih sekolah menengah yang saya ingin memasuki iatu sekolah Bukit Panjang Government High. Sekarang, tiada cukup masa sebelum kami menduduki peperiksaan tersebut. Saya akan mencuba meluangkan masa untuk membelajar setiap hari :)

1 ulasan:

  1. Mungkin Anisah boleh meluangkan setiap 1 jam untuk belajar. Dengan cara begitu Anisah tidak perlulah bersusah payah belajar pada saat-saat terakhir untuk peperiksaan Anisah.

    BalasPadam