Khamis, 12 Ogos 2010

Pencapaian Saya

Selama ini, saya telah mencapai memperbaik bahasa saya sedikit sahaja. Sekarang, saya mencuba semangat saya untuk memperbaiki bahasa Melayu saya. Walaupun markah saya tidak yang tertinggi, saya berjaya lulus peperiksaan. Guru dan ibu bapa saya sentiasa menolong saya semasa belajar. Ibu saya selalu memberi nasihat. Walapun saya lemah dalam subjek Matematik, saya tetap mencuba dan memberi perhatian di dalam kelas. Sekarang, saya selalu diganggu semasa guru mengajar tetapi saya mencuba dengar guru saya.

1 ulasan:

  1. Sekiranya Anisah diganggu semasa guru sedang mengajar, mengapa Anisah tidak memberitahu guru Anisah? Anisah perlu memberi perhatian yang secukupnya supaya Anisah dapat faham apa yang diajar oleh guru. Anisah perlu lebih bersuara dan jangan diamkan diri sahaja apabila diganggu kawan supaya pelajaran Anisah tidak terjejas.

    BalasPadam